23 Temmuz 2007 Pazartesi

Sefa Uluçay ile röpörtaj!!!

23 Temmuz 2007

Sefa Uluçay
Mevki:Orta saha
Yaş:21


-Merhaba Sefa


-Merhaba


-Öncelikle bize zaman ayırdığın için çok teşekkürler.


-Ne demek.Asıl size teşekkürler bana zaman ayırdığınız için.


-Konuya girelim.Bu sezon hakkında neler söyliyeceksin?


-Bu sezon aslında ilk başta çok iyi başladı 3'te 3 yaptık.Dedimki kendi kendime biz bu ligi 1. olarak bitiririz.Ve çoğu arkadaşımda böyle düşünüyordu.İşte o dönemde bir rehavete girdik ve sonraki 3 maçıda kaybettik.Sonra önümüzde çok güçlü bir rakip vardı.Onada yenilseydik hocamız istifa edecekti.O maçta canımızı dişimize taktık,ama olmadı.Maç 1-1 berabere bitti.Hocaanın morali bozuldu.Ligde 1. iken son maçlardaki bu kötü oyun bizi 6.lığa kadar itti.Sonra antremanda bir toplantı yaptık.Hoca çok ciddi idi.Neden böyle olduğu ve nasıl düzelebileceğimiz hakkında upuzun bir görüme yaptık.Ve kalkınmayı başardık.Ve eski günlerimize döndük.Haftaya çok çok önemli bir maçımız var.O maçta taraftarlarımızın bizi yalnız bırakmamalarını istiyorum.12. adam olarak yanlarımızda olmalarını istiyorum.


-Ödülü aldığın için mutlumusun,bekliyormuydum?


-Bu konuya fazla değinmek istemiyorum.Ama bu ödülü hiçmi hiç beklemediğimi belirtiyim.


-2 senedir burdasın.İlk sene pek fazla öne çıkamadın.Bu sene ise birçok yerli ve yabancı klübün listesindesin.Bunu nasıl değerlendireceksin?


-İlk sene istediğim bölgede oynamıyordum.Şimdi ise hem yerimde oynuyorum hemde formda sayılırım.


-Birçok dedikodu çıktı,başka takımlarla anlaştığın yönünde hatta bir çok büyük klüp ile adın geçti.Ama sen feneri seçtin.Bu olayı anlatabilirmisin?


-Bu iddialara asılsız diyemem ama ben sizinde dediğiniz gibi ben feneri seçtim.3 yıl daha bu takımda kalacağım.Mutluyum.Arkadaşlık harika.Bir çok iyi klüp hatta süper klüplerden teklif aldım.Hatta bir tanesi öyle etkileyiciydiki, neredeyse imzalıyacaktım.Gencim ve daha bir çok klüp daha bana transfer teklifi getirecektir.Fenerli_Alp'in katlacağı avrasya cup ve avrasya kup 2 kupaları var bu kupalarda yer almak istiyorum.Bu kupalarda kendimi daha ço ispat edeceğim.Başka bir takıma gitsemde fenerden sonra jübilemi fenerli_alp de yapacağımı bilmenizi isterim.


-Teşekkürler ve başarılarnın devamını dileriz.


-sağolun.görüşürüz. :)

Hiç yorum yok: